.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رشد قارچ ‌هاي هرمي با خوراك رويا

مسئول اين شبكه پيش از اين در شركت هرمي " سوييس كش " فعاليت داشته كه پس از مسدود شدن آن با وعده پرداخت سود 20 درصد (؟) ماهانه در گستره جغرافيايي سمنان و استان مازندران فعاليت داشته و توانسته بود قشرهاي مختلفي از كاركنان، ادارات، دانشجو‌ها، جوانان و... را بفريبد.

به گزارش فارس، به رغم متضرر شدن هزاران نفر در شركت‌هاي هرمي گلد‌كوئيست و سوييس كش شركت‌‌هاي هرمي همچنان با سوء استفاده از روياي پولدار شدن راحت و دامن زدن به اين موضوع همانند قارچ‌هاي سمي به شكل استاني و منطقه‌اي فعال شدند. شركت پالينور در استان تهران، شركت گالف در سمنان و مازندران و يك شركت در استان خراسان شناسايي شده‌اند.
بنابر اين گزارش اين گروه‌ها كه فعاليت خود را به شكل زير زميني و بازاريابي در خانه‌هاي تيمي انجام مي‌دهند با فريب مردم و غرق كردن آنها در روياي پولدار‌شدن حكايت مرد و كوزه روغن را با شكل‌ها و جلوه‌هاي اغفال گرايانه تكرار مي‌كنند.
بنابر اين گزارش با اقدام نهادهاي مرتبط پانزده نفر از فعالان شركت هرمي موسوي به " گالف " دستگير شدند.
مسول اين شبكه با مدرك تحصيلي ليسانس پيش از اين در شركت هرمي " سوييس كش " فعاليت داشته كه پس از مسدود شدن آن با وعده پرداخت سود بيست درصد (؟) ماهانه در گستره جغرافيايي سمنان و استان مازندران فعاليت داشته و توانسته بود قشرهاي مختلفي از كاركنان، ادارات، دانشجو‌ها، جوانان و... را بفريبد.
گفته مي‌شود فعاليت گروه‌هاي اخير باعث شده تا تعداد بي‌شماري از گروه‌هاي جذب شده در اين استان‌ها از درون دچار مشكل شده و يا بروز تفرقه در ميان آنها از يكديگر جدا شده و درصدد شكايت از هم هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.